Zwariowane zeszyty

Zwariowane zeszyty

To post który ma zawierać wystarczającą liczbę słów, a piszę go nie mając w głowie nic. Generalnie to jest prawie 4 w nocy i najchętniej położyłbym się spać, ale miałem napisać więc już wymęczę – najwyżej jutro (czyli dzisiaj) to wszystko skasuje i napiszę coś faktycznie sensownego chociaż w to wątpię. Kontynuując zwariowane zeszyty to totalnie bezsensowny zestaw słów, ale teoretycznie może w “przyrodzie” występować, więc czemu by go nie użyć do nauki. Ten tekst jest tak bezsensowny, że jeśli ktoś sie na niego natknie to albo będzie się śmiał albo poczuje zażenowanie, ale generalnie to mi to wisi totalnie. Najważniejsze w tym wszystkim jest to żeby uzbierała się odpowiednia ilość słów co wcale nie jest łatwe, oczywiście jednym przychodzi to bez problemów, a drugim (czyli mi) przychodzi to z problemami. Pisząc cokolwiek, zawsze, robię to tak żeby skrócić maksymalnie. Nie robię tego świadomie, po prostu taki już jestem że przekazuję proste komunikaty, a nie opowiadam do byle czym godzinami. Dlatego więc siedzenie nad takim postem jest dla mnie delikatnie męczące, nawet kiedy piszę jak potłuczony. Wracając do tematu zwariowanych zeszytów, to już w ogóle nie chce mi się męczyć klawiatury aczkolwiek potrzebuję tego do wykonania testów… na teraz koniec, dopiszę coś jutro bo już piąta.

 

Od ostatniego podejścia do tych wypocin minęło kilka dni, kolejnego dnia nie chciało mi się nic robić a później zapomniałem o tym co miałem zrobić. Z takim podejściem chyba daleko nie zajdę, cóż, ważne że się nie poddaję i podczas tej przerwy trochę poczytałem. Przydałaby mi się jakaś aplikacja/wtyczka która przypominałaby o tym co mam zrobić. Albo zrobię kolekcję zwariowanych zeszytów w których będę zapisywał wszystkie rzeczy do zrobienia.

 

Pozdrówki ode mnie.

Leave a Reply

